Все більше людей шукають товар, використовуючи Інтернет. Їх мотивація проста: економія часу і коштів. А раз є попит, то є і пропозиція. За десятиліття розвитку електронної комерції інтернет-магазин для покупця став вже буденністю, а для фірм, що займаються роздрібною торгівлею, — необхідністю. http://www.push-k.com.ua.
Для продавця привабливість інтернет-магазину — це перш за все низькі витрати, так як вони в десятки разів менше, ніж ті, що будуть потрібні на відкриття магазину в «реалі». Адже вам не треба платити за оренду — тільки хостинг і доменне ім’я. Так само не треба платити пожежникам, охороні та іншим контролюючим органам. Але Закон потрібно шанувати, тому реєструйтеся приватним підприємцем, щоб вести торгівлю легально. Також потрібно отримати ліцензії на торгівлю певним товаром: наприклад, для мобільних телефонів. Адже контрольні закупівлі ніхто не відміняв.
Інтернет-магазин по своїй суті — це новий медіа-канал по залученню клієнтів (просування і реклама, сервіс і доставки товарів і послуг), а не новий вид торгівлі. Безумовно, електронна комерція має свою специфіку, але в ній присутні ті ж бізнес-процеси, як і в звичайній торгівлі. Це і переговори з постачальниками, і укладення договорів з ним, а також ведення асортименту товару, бухгалтерія, робота з клієнтами.
Для багатьох ІМ дає необхідну мобільність, особливо це стосується тих, хто вирішив зайнятися торгівлею приватно, при якому ще немає офісу, а каналом зв’язку з покупцем є телефон і icq.
Отже, Ви вирішили відкрити ІМ. Для початку потрібно визначитися, чим торгувати. Якщо ви — фірма, то питання «Чим торгувати?», Думаю, вирішено. Якщо Ви фізична особа, то тут потрібно добре подумати.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here