Інна Тютюн, представниця правління, керівниця IT напрямків та роздрібного бізнесу в Sense Bank


Зручність відкриття рахунків онлайн оцінили близько 30% наших бізнес-клієнтів

У липні минув рік з моменту, коли Сенс Банк, який раніше функціонував як комерційна установа, перейшов у державну власність. Цю трансформацію здійснила нова управлінська команда, яка, аби зберегти свої ринкові позиції, зробила акцент на високотехнологічність та інновації. Зараз Сенс Банк активно розвиває різноманітні сервіси, включаючи інклюзивні, які спрямовані на спрощення обслуговування громадян та підтримку професійної діяльності бізнесу. Про диджиталізацію, яка робить фінансові послуги більш доступними, розповідає Інна Тютюн, членкиня правління та директорка блоків IT та роздрібного бізнесу Сенс Банку.

- Як війна та націоналізація вплинули на процеси диджиталізації у вашому банку. Які виклики довелося долати та які інструменти в цьому допомогли?

Основна місія банку в цей непростий період полягала і полягає у підтриманні безперервного обслуговування. Ключовим для клієнта є впевненість у безпеці своїх коштів та їхній постійній доступності.

З моменту початку вторгнення ми стали частиною мережі Power Banking, яка об'єднує всі системно важливі банки, спеціально обладнані для роботи навіть під час блекаутів. Наші відділення оснащені генераторами, резервними каналами зв'язку та всім необхідним для автономної роботи від 3 до 7 днів при відсутності електроенергії. Щодо IT-ландшафту, ми з початку війни перенесли значну частину нашої IT-інфраструктури в хмарні центри обробки даних, причому зробили це у вкрай стислі терміни. Сьогодні ми активно розвиваємо та розширюємо наші сервіси в "хмарі" для забезпечення безперервності роботи навіть у разі обстрілів.

- У своїй комунікації Сенс Банк наголошує, що цифровий банкінг допомагає клієнтам одночасно керувати як особистими грошима, так і коштами на бізнес-рахунку. Як це відбувається?

- Так, дійсно, наш мобільний застосунок функціонує як фінансовий "суперапп", об’єднуючи можливості обслуговування для фізичних осіб і ФОПів. Це робиться для того, щоб клієнтам було максимально зручно керувати своїми фінансами - переказувати гроші з бізнес-рахунку на приватний, купувати валюту чи ОВДП, вкладати кошти на депозит або оформлювати позику для бізнесу. Тобто в межах одного застосунку Sense SuperApp клієнт може здійснювати всі операції як фізична особа, так і підприємець. Тепер у нашому додатку для ФОПів доступно 25 ключових функцій, які покривають майже 80% потреб підприємця для ведення його професійної діяльності, а також близько 30 різноманітних функцій, що роблять користування застосунком максимально зручним. Це єдиний центр керування фінансами для ділової людини.

Застосунок набув значної популярності. Ми безперервно вдосконалюємо клієнтський досвід. З початку 2023 року ми піднялися в рейтингах App Store з 3,3 до 4,1, а в Google Play - з 4,1 до 4,6. Це свідчить про те, що користувачі віддають перевагу нашому онлайн-банкінгу, оскільки зростання рейтингу відображає не лише кількість завантажень, але й якість сервісу.

- Ви оголосили про оновлення дизайну застосунку. Яка мета цього, якщо все функціонує без проблем?

Ми, ймовірно, єдиний банк, що має здатність кожні два тижні оновлювати функціонал нашого застосунку. Життя надзвичайно динамічне, і воно постійно ставить перед нами нові виклики. Зараз ми готуємося до редизайну застосунку, прагнучи зробити наш Sense SuperApp максимально лаконічним, простим і зручним. Варто зауважити, що він був створений ще у 2020 році, і з того часу його функціонал суттєво розширився, особливо у сфері фінансових послуг. Наприклад, купівля ОВДП стала дуже популярною серед громадян під час повномасштабної війни. Зросла також потреба у більш активній благодійній діяльності, яку ми завжди підтримуємо. Наші технологічні можливості дозволили нам швидко відреагувати на події, наприклад, під час російської ракетної атаки на Охматдит. Ми оперативно відкрили у Sense SuperApp "Збірку" для донатів від співробітників та клієнтів. Протягом доби після обстрілу, додавши до зібраних коштів власні ресурси, ми змогли зібрати 5 млн грн для відновлення дитячої лікарні. Ми обіцяємо, що в оновленому застосунку будемо розвивати функціонал, зберігаючи при цьому традиційні й звичні для клієнтів продукти та інструменти.

- Наскільки дороге для клієнта таке комплексне фінансове "життя" в одному застосунку?

Ми пропонуємо суто ринкові тарифи, тому нашим клієнтам не доведеться перейматися щодо вартості банківських послуг. Проте, варто звернути увагу на численні нові можливості, які з'являться завдяки Сенс Банку. Розуміючи, як війна вплинула на потреби та можливості українців, ми скоро запустимо програму "Digital-інклюзія", яка дозволить якомога більшій кількості клієнтів залишатися на зв'язку з банком.

Водночас наш додаток пропонує не лише банківські операції; у нас функціонує розгалужена система лояльності Cash'u Club з власною системою кешбеків. Окрім цього, ми розробляємо програму гейміфікації, щоб клієнти могли не лише вирішувати свої фінансові питання, а й отримувати нові приємні враження під час користування банківськими послугами.

Related posts