Глобальне визнання: коньяк AZNAURI здобув міжнародну нагороду "Бренд №1 за темпами зростання у світі".


Найавторитетніше світове видання The Spirits Business відзначило AZNAURI як бренд №1 за темпами зростання у світі.

У червні британський журнал The Spirits Business оголосив результати свого щорічного рейтингу Brand Champions 2024. Це видання складає список найзначніших та найперспективніших алкогольних брендів на глобальному ринку.

Рейтинг формується шляхом комплексного аналізу компаній, які щорічно реалізують понад мільйон дев'ятилітрових кейсів.

Епохальний прорив для українського ринку

Цьогоріч до світового рейтингу увійшло понад 150 алкогольних брендів різних категорій. В категорії коньяк, єдиним представником з українського ринку став бренд AZNAURI, який досяг значного результату, продавши понад 1 мільйон 9-літрових кейсів. Завдяки цьому, бренд з гордістю закріпився в міжнародному рейтингу. Термін "9-літровий кейс" походить від винного ринку і використовується для вимірювання обсягів продажів алкоголю. Він еквівалентний одному ящику вина, що містить 12 пляшок по 0,75 літра, а в сумі становить 9 літрів.

В ранжуванні брендів за темпами зростання AZNAURI випередив не тільки світові бренди в категорії коньяк, що увійшли до списку, але й обійшов виробників горілки, джина, рому і текіли.

Видання відзначило, що для бренду - це справжній історичний прорив та неймовірний результат для українського ринку.

Сила лева та цілеспрямованість допомогли бренду стати ще і переможцем в номінації BRAND CHAMPION 2024, як найуспішніший алкогольний бренд у світі, в категорії коньяки та бренді!

BRAND CHAMPION - це ексклюзивна нагорода, що вручається одному видатному бренду в кожній категорії, який вразив та надихнув міжнародну експертну комісію. При оцінюванні враховуються такі аспекти, як обсяги та темпи продажів, інновації у продуктах, маркетингові активності та ринкові умови, в яких функціонує бренд.

AZNAURI - бренд, який процвітає, незважаючи на всі виклики.

Генеральний директор компанії Global Beverage Trade, яка володіє брендом, Олексій Друзенко підкреслює: "На сьогоднішній день головним ринком для нашого бренду є Україна, і ми щодня працюємо для українців, незважаючи на всі виклики. Ключовим фактором нашого успіху є стабільно висока якість продукції, що відповідає найвищим міжнародним стандартам, завдяки нашій професійній команді технологів. Крім того, ми вважаємо, що продукція повинна бути доступною кожному, незалежно від місця проживання, навіть у найвіддаленіших населених пунктах. Тому ми поставили собі за мету забезпечити тотальну присутність. До кінця 2023 року ми досягли 90% дистрибуції по всій Україні." Такий високий рівень присутності на внутрішньому ринку дозволяє бренду забезпечувати своїх споживачів якісною продукцією у кожному куточку країни."

Торгова марка не обмежується лише ринком України. Вона активно збільшує експорт до таких країн, як Латвія, Литва, Естонія, Фінляндія, Нігерія, США, Китай, Австралія, Японія, Ізраїль, Польща, Словаччина та багато інших. Цей міжнародний підхід дозволяє бренду підвищувати свою впізнаваність і розширювати коло шанувальників коньяку по всьому світу.

Головний редактор видання The Spirits Business Меліта Кіллі підкреслила стійке зростання бренду навіть у роки пандемії Covid-19. "Торік AZNAURI майже подвоїв свої продажі, вперше перевищивши позначку в 1 мільйон 9-літрових кейсів, із вражаючим зростанням на 89,5%," – зазначає головний редактор.

Історія успіху AZNAURI є яскравим прикладом того, як бренд на українському ринку може досягати високих результатів навіть у найскладніші часи завдяки своєму левиному характеру. Зміцнюючи свої позиції на внутрішньому ринку та розширюючи експорт, бренд продовжує завойовувати довіру споживачів і здобувати міжнародне визнання, підтверджуючи, що якість і відданість справі завжди дають свої плоди. Такі історії завжди мотивують та надають сили рухатись в перед і досягати успіху.

Стрімкий успіх - запорука відповідності трендам та високої якості

"Коньяк завжди мав позитивний імідж як продукт, що викликає довіру серед покупців, " - коментує СЕО компанії Global Beverage Trade Олексій Друзенко. "Обираючи коньяк, люди шанують майстерність та підтримують традиції." Водночас бренд вдало вписується в сучасні тренди споживання. Зокрема,зростаюча популярність нових коньяків WildCherryта Espressoпривертає увагу молодшого покоління, схильного до міксування та сміливіших смаків.

Зазначимо, що це не перший випадок, коли бренд отримує міжнародне визнання. Зокрема, на старті 2024 року преміальна серія коньяків Special Edition від цього бренду вже завоювала 8 нагород на міжнародних дегустаційних конкурсах у Лондоні, Берліні, Нью-Йорку та Парижі. Незалежні журі, оцінюючи напої з усього світу наосліп, відзначали високу якість та унікальні смакові характеристики продукції.

Левова міць, наполегливість та невгамовний дух завжди прокладають шлях до тріумфу!

Related posts