У Міністерстві оборони створюють нову платформу, яка автоматизує процес подачі заявок на фінансову підтримку для військовослужбовців.


Міністерство оборони займається розробкою системи цифрового оброблення запитів на фінансову підтримку для військових та їхніх родин. У планах – інтеграція з додатком 'Армія+' та запуск нового сервісу для сімей військовослужбовців до завершення року.

В Міноборони працюють над впровадженням системи, яка б цифровізувала та оптимізувала процеси прийняття та обробки заявок на одноразову грошову допомогу у випадку загибелі військового, або його поранення. Ця система буде в інтегрована разом з застосунком Армія+.

Цю інформацію озвучив Олег Берестовий, керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони, під час прес-конференції, повідомляє кореспондент УНН.

Заступниця міністра оборони України Катерина Черногоренко заявила, що в майбутньому бюрократичні послуги: грошове забезпечення, нарахування, отримання буде здійснюватися в мобільному застосунку.

Так, на запитання, чи допоможе Армія+ подолати бюрократію в таких випадках, як виплати за бойове поранення, загибель військового, або видача довідки про смерть, Черногоренко відповіла:

Сьогодні на презентації ми продемонстрували, що заповнення електронного рапорту займає лише дві хвилини. Аналогічно, всі інші бюрократичні послуги, такі як грошове забезпечення та його нарахування, будуть доступні безпосередньо в мобільному додатку. Наша мета – інтегрувати фінансові сервіси, про які ви згадували, щоб військовослужбовці могли в реальному часі проактивно отримувати необхідні кошти.

Керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий підкреслив, що на даний момент процес виплат триває надзвичайно повільно.

Проєкт "Армія+" є одним з наших ініціатив. Крім того, ми працюємо над іншим проєктом — системою, що дозволить цифровізувати та оптимізувати процеси приймання й обробки заявок на одноразову фінансову допомогу у випадках загибелі або поранення. Я впевнений, що ця система буде завершена вже за місяць, а потім ми інтегруємо її з "Армією+". Це буде окремий додаток, але всі системи зможуть взаємодіяти та інтегруватися між собою.

Відповідаючи на уточнююче запитання про те, чи ця нова система стане більш схожою на застосунок для сімей військовослужбовців, Берестовий зазначив:

Це внутрішня система для опрацювання заявок в середині Міністерства оборони та органів, які приймають та опрацьовують заявки для того, щоб пришвидшити процес обробки

Окрім того, Черногоренко заявила, що в Міноборони хочуть до кінця року запустити перший сервіс, який стосувався б саме родин військовослужбовців.

Це новий етап у розвитку нашого застосунку. Ми завершили оптимізацію всіх послуг, які можуть відволікати військових на передовій. Проте, ми також прагнемо забезпечити родини військових швидким доступом до сервісів через наш додаток – це свідчить про нашу проактивну позицію. Наша мета – до кінця року запустити перший сервіс, спеціально призначений для родин військовослужбовців.

Вона зазначила, що Міністерство оборони вже має налагоджений електронний обмін інформацією з державним реєстром актів цивільного стану. Завдяки цьому обміну можна підтвердити родинні зв'язки, що, у свою чергу, дозволяє надавати різноманітні послуги безпосередньо родичам військовослужбовців.

"З технічної перспективи це цілком здійсненно, і уряд вже активно працює в цьому напрямку. На мою думку, до завершення року ми зможемо спостерігати перші результати цього оновлення," - зазначила Черногоренко.

Related posts